پرداخت ۶۰۰ هزار فقره وام ازدواج و ۵۰۰ هزار وام فرزندآوری

بانک مرکزی اعلام کرد از ابتدای امسال تا  ۱۸ آبان ماه، ۶۰۰هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج، ۵۰۰ هزار فقره تسهیلات فرزندآوری و ۱۳۶ هزار و ۴۷۶ فقره وام ودیعه مسکن، جمعاً به ارزش ۱۱۲.۶ همت به متقاضیان پرداخت شده است.

به گزارش شهرقشنگ آنلاین بانک مرکزی اعلام کرد از ابتدای امسال تا ۱۸ آبان ماه، ۶۰۰هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج، ۵۰۰ هزار فقره تسهیلات فرزندآوری و ۱۳۶ هزار و ۴۷۶ فقره وام ودیعه مسکن، جمعاً به ارزش ۱۱۲.۶ همت به متقاضیان پرداخت شده است.

از ابتدای سال جاری تاکنون ۶۰۰هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به ارزش ۸۲.۶ همت به متقاضیان پرداخت شده است که این امر بیانگر رشد ۵۱ درصدی در اعطای این تسهیلات نسبت به مدت مشابه سال قبل است.

همچنین به منظور حمایت از جوانی جمعیت، از زمان ابلاغ شیوه نامه مربوطه (۳۱ فروردین ) تاکنون ۵۰۰ هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه فرزند به مبلغ ۲۰.۱ همت به متقاضیان پرداخت شده است. براساس این گزارش تا تاریخ ۱۸ آبان ماه ۱۷۴ هزار و ۸۰۷ نفر نسبت به تشکیل پرونده برای دریافت وام ودیعه مسکن اقدام کرده‌اند و از این تعداد به ۱۳۶ هزار و ۴۷۶ نفر به میزان ۹.۹ همت تسهیلات پرداخت شده است.

۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۷
کد خبر: 3558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =