رییس سازمان ملی استاندارد: خودروسازان، حق الناس و رضایت مردم را تحصیل کنند

رییس سازمان ملی استاندارد ایران گفت: انتظار دولت، سازمان ملی استاندارد و ارکان تصمیم گیرنده در این زنجیره این است که خودروسازان داخلی حق‌الناس و رضایت مردم را تحصیل کنند که یک امر اخلاقی و قانونی و شرعی است.

به گزارش شهرقشنگ آنلاین سید مهدی اسلام‌پناه در مراسم رونمایی از پروژه TF21 به عنوان دومین محصول جدید ایران‌خودرو در سال ۱۴۰۱ در محل این گروه صنعتی افزود: در تولید محصولات مختلف به منظور مصرف داخلی و صادرات، باید کلاس و شأن ایران و ایرانی حفظ شود که یک الزام است. وی بیان داشت: این تولیدات شرف کشور است و باید در کلاس کیفی مردم ایران باشد و شاهد تحقق رضایت مشتریان در انتهای زنجیره باشیم.

اسلام پناه ادامه داد: تاکیدات نظام‌های استانداردهای ملی به موضوع خودرو و سایر محصولات صنعتی و خدماتی، یک مطالبه ملی است و امروز این تاکیدات حاکمیتی در ارتقای کیفیت محصولات ایرانی سبب شده تا شاهد بروز و ظهور محصولات جدیدی در کشور باشیم.

وی گفت: این سازمان در عین حال که وظیفه دارد به نظام کیفیت و استاندارد خودروها وجود داشته باشد، به حمایت از تولید، صنعت و معدن در کشور نظر دارد تا عامل انگیزشی برای این سرمایه‌ها در کشور باشد، اما در عین حال باید نظام ارزیابی کیفی خودرو به صورت کامل در تولیدات دیده شود.

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران ادامه داد: کیفیت مسئولیت بنگاه است و بنگاه باید مسئولیت اجتماعی، اخلاقی و قانونی را متقبل شود.

در این مراسم مدیرعامل ایران‌خودرو گفت: از ابتدای حضور در این گروه خودروسازی ۲۷۹ پروژه کیفی سازی خودروها تعریف شد و در این راستا موضوع عبور مستقیم و تولید خودرو کامل بسیار به ما کمک کرده است.

مهدی خطیبی یادآور شد: از پایان اردیبهشت‌ماه امسال ایران خودرو با تولید خودروهای ناقص برای همیشه خداحافظی کرد که کاهش ۲۵ درصدی نمره منفی کیفیت تولید خودرو ها و همچنین در کاهش هزینه‌ها و شناخت گلوگاه‌های شبکه تامین کمک کرد. وی افزود: از ابتدای امسال تا امروز ۳۳۲ هزار دستگاه خودروی کامل در ایران خودرو تولید شده که ۱۰۸ هزار دستگاه بیشتر از مدت مشابه پارسال است.

رییس سازمان ملی استاندارد: خودروسازان، حق الناس و رضایت مردم را تحصیل کنند

به گزارش شهرقشنگ آنلاین پروژه TF21خودرویی در کلاس ابعادی B است که تکوین آن در مدت ۱۸ ماه به انجام رسیده و همه استانداردهای ۸۵گانه مدنظر سازمان ملی استاندارد را پاس می‌کند. این خودرو در نیمه نخست سال آینده با موتور تی.یو ۵ پلاس (موتور +TU5) به تولید انبوه خواهد رسید و وارد بازار خواهد شد.

۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۴
کد خبر: 3100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =