تخت جمشید نیاز به خدمات گردشگری دارد

معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس گفت: با توجه به اهمیت گردشگری تاریخی در شهرستان مرودشت، ارائه خدمات رفاهی به گردشگران به ویژه در کنار سایت جهانی تخت جمشید ضروری است.

به گزارش شهرقشنگ آنلاین محمد فرخ‌زاده شنبه ۲۳ مهر در نشست پنجره واحد گردشگری گفت: هتل جهانگردی تخت جمشید یکی از مکان‌هایی است که می‌تواند خدمات خوبی را به گردشگران شهرستان مرودشت ارائه دهد اما این مجموعه سالهاست بدون تغییر و توسعه باقیمانده و فکری به حال توسعه آن نشده است.

فرخ‌زاده اظهار کرد: این منطقه در زمینه افزایش واحدهای اقامتی و رفع سایر نیازهای گردشگران از جمله خدمات رستورانی و مرکز تفریحی خانوادگی نیازمند تغییر است.

معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس ادامه داد: همچنین این هتل سال‌ها در بحث میزان سهمیه تخصیصی آب مصرفی مشکلاتی را داشت که با طرح موضوع در کارگروه پنجره واحد و همکاری آبفای استان و همراهی و مشارکت مدیران اجرایی هتل، مشکل تامین آب ظرف ۲ هفته آینده مرتفع می‌شود.

فرخ‌زاده گفت: با توجه به ظرفیت‌های مختلف حوزه گردشگری فارس اعم از گردشگری تاریخی، سلامت و طبیعت گردی، بهترین راه جذب گردشگر، سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در این حوزه است.

او خاطرنشان کرد: درخواستهای متعددی در زمینه ساخت مجتمع‌های گردشگری، اقامتگاه‌های بومگردی، سفره خانه‌های سنتی، هتل‌ها و اردوگاه‌های گردشگری در کارگروه رفع موانع معاونت گردشگری ارائه شده که با جلسات، بازدیدهای میدانی و پیگیری‌های متعدد بیش از ۵۰ درصد از مسائل و مشکلات رفع شد و این روند با قوت ادامه خواهد یافت.

۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۰
کد خبر: 3021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =