جشنواره موسیقی نواحی در کرمان مشکل خاصی ندارد

مدیر عامل انجمن موسیقی ایران گفت: مشکل بزرگ و حل نشدنی پیش روی برگزاری جشنواره موسیقی نواحی در کرمان وجود ندارد.

به گزارش شهرقشنگ آنلاین امیرعباس ستایشگر در جلسه هماهنگی ستاد برگزاری جشنواره موسیقی نواحی با بیان اینکه امیداوریم این جشنواره‌ را در شان مردم کرمان برگزار کنیم، گفت: مشکل بزرگ و حل نشدنی پیش روی برگزاری جشنواره موسیقی نواحی در کرمان وجود ندارد و تمام تلاش ما این است جشنواره در سالنی متعلق به فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شود.

وی با بیان اینکه طی سالیان متوالی تجربه‌های خوبی در برگزاری جشنواره‌ها به دست آوردیم و باید از موازی‌کاری جلوگیری کرد، افزود: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در بازه برگزاری پانزدهمین دوره جشنواره موسیقی نواحی، گروه‌های داخلی و بین‌المللی در جشنواره حضور خواهند داشت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان نیز در این جلسه ضمن ابراز خرسندی از برگزاری جشنواره موسیقی نواحی در استان کرمان، گفت: با توجه به اینکه دبیرخانه دائمی جشنواره موسیقی نواحی در کرمان قرار دارد، این جشنواره باید در شان میزبانی استان کرمان، مردم و وزارت‌خانه اجرا شود.

محسن روحی با تاکید بر برنامه‌ریزی صحیح برای حضور هنرمندان در کرمان و انعکاس خبری رویدادهای جشنواره به صورت حرفه‌ای، افزود: انعکاس خبری و تبلیغاتی این رویداد نه تنها در استان بلکه در سطح ملی باید انجام شود.

روحی با بیان اینکه برای جلوگیری از هزینه‌های اضافی باید جمع‌بندی انجام شود، گفت: با توجه مدت زمان کوتاه باقی‌مانده تا زمان برگزاری جشنواره سعی داریم در جلسات هفتگی تمام مسائل موجود را در برگزاری جشنواره حل کنیم.

محمدعلی مرآتی، دبیر پانزدهمین دوره جشنواره موسیقی نواحی ایران نیز در این جلسه با بیان اینکه کرمان همواره نماینده خوبی برای برگزاری جشنواره موسیقی نواحی بوده است، گفت: بنای برگزاری جشنواره بر حضور نخبگانی است که کمتر مورد توجه بوده‌اند که سبب کشف استعدادهای برتر نیز خواهد شد.

وی با بیان اینکه انعکاس خبری برگزاری جشنواره موسیقی نواحی و ایجاد یک کمیته رسانه اهمیت بسیار زیادی دارد، افزود: با توجه به برنامه‌ریزی برای حضور هنرمندان تعدادی از کشورهای اسلامی در این جشنواره، رایزنی‌ها با دیگر کشورهای اسلامی در دوره‌های بعدی برگزاری جشنواره موسیقی نواحی نیز وجود دارد.

پانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران به‌صورت غیررقابتی از تاریخ ۲۰ تا ۲۵ آبان ۱۴۰۱ در شهر کرمان برگزار خواهد شد.

۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۴
کد خبر: 2915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =