سربازان زندان‌ها باید محیط خدمت با نشاط و پویا داشته باشند

رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور تاکید کرد: امنیت، عدالت و آسایش توصیه‌های اکید حضرت علی (ع) برای جوامع بشری است و شما عزیزان در این راستا ماموریت خطیر تامین امنیت را برعهده دارید.

به گزارش شهرقشنگ آنلاین غلامعلی محمدی با حضور در مراسم پایان دوره آموزشی فراگیران پادگان آموزشی شهید کچویی، در جمع سربازان این مرکز گفت: سرباز یک واژه مقدس است و از امروز که خدمت مقدس سربازی شما به طور رسمی آغاز می شود وارد مرحله مهمی از زندگی می شوید.

وی ادامه داد: اسطوره های این کشور همه سرباز بودند و همانطور که سردار شهید قاسم سلیمانی این مرد میدان وصیت کرد در سنگ مزارش بنویسند سرباز وطن که نشاندهنده جایگاه رفیع سرباز است.

به گفته رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، این دوران بهترین فرصت برای خدمت و کارآفرینی است شما در زندان خدمت خواهید کرد و اقتضای آن هوشیاری و آمادگی کامل است.

محمدی با بیان اینکه یکی از برنامه های سازمان زندان‌ها اجرای برنامه ها و اقدامات اصلاحی و تربیتی برای بازسازی شخصیت مددجویان و بازگشت شرافتمندانه آنان به جامعه است، اظهار داشت: البته در کنار آن اجرای مجازات حبس هم از ماموریت های سازمان است لذا همه این اقدامات در سایه نظم و امنیت داخل زندان‌ها انجام می شود.

وی افزود: شما سربازان حافظان نظم و امنیت در زندان‌ها هستید. امنیت، عدالت و آسایش توصیه های اکید حضرت علی (ع) برای جوامع بشری است و شما عزیزان در این راستا ماموریت خطیر تامین امنیت را برعهده دارید.

به گفته رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، در این دوران با مشی سربازی و اطاعت کامل از فرماندهان و تلاش در انجام ماموریت ها و وظایف محوله می توانید آینده ای روشن برای خودتان رقم بزنید.

محمدی پس از این مراسم از بخش های مختلف مرکز آموزشی شهید کچویی بازدید و تصریح کرد: توسعه کیفیت نیروی انسانی یگان حفاظت و همچنین نحوه ارائه آموزش های مختلف به سربازان نیز همسو با برنامه های تحولی باید ارتقاء یابد.

وی در بازدید از خوابگاه‌ها، بهداری، سالن غذاخوری و سالن سینما و آمفی تئاتر این مرکز خاطرنشان کرد: انتظار من این است که محیط خدمت سربازان محیطی با نشاط و همراه با خدمات و امکانات لازم باشد تا این جوانان با دریافت آموزش های لازم به سربازانی کارآمد و متعهد تبدیل شوند.

مراسم پایان دوره فراگیران مرکز آموزش شهید کچویی صبح امروز با حضور رئیس سازمان، فرماندهان و جمعی از مدیران سازمان برگزار شد.

۲۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۳
کد خبر: 2485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =