رضا کیانیان با «پدر» دو بار روی صحنه می‌رود

نمایش «پدر» به کارگردانی آروند دشت آرای که این روزها در تالار اصلی تئاتر شهر روی صحنه است روز پنجشنبه بیست و چهارم شهریور ماه در ۲ نوبت به صحنه می رود.

به گزارش شهرقشنگ آنلاین بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته و موافقت رئیس مجموعه تئاترشهر نمایش «پدر» به کارگردانی آروند دشت آرای روز پنجشنبه بیست و چهارم شهریور ماه در ۲ نوبت میزبان علاقه مندان تئاتر است.

این اثر نمایشی روز پنجشنبه بیست و چهارم شهریور در نوبت اول ساعت ۱۷ و در نوبت دوم ساعت ۲۰ به صحنه خواهد رفت.

نمایش «پدر» به نویسندگی فلوریان زلر، کارگردانی آروند دشت آرای و بازی رضا کیانیان، لیلی رشیدی، سعید چنگیزیان، مارین ون‌هولک، سوگل خلیق، بهزاد کریمی، نجوا صاحب‌الزمانی هر روز ساعت ۲۰ به مدت زمان ۹۰ دقیقه در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر به صحنه می رود. این در حالی است که دانشجویان تمامی رشته های تحصیلی می توانند هر روز با مراجعه به گیشه و ارائه کارت دانشجویی به صورت محدود از تخفیف ۳۰ درصدی قیمت بلیت نمایش برخوردار شوند.

حمیدرضا امان پورقرایی و مریم حیدری مترجمان، آروند دشت آرای طراح صحنه و کارگردان، سید محمد تقی زاهدی طراح فنی صحنه، پویا رضی ویدئو آرتیست و ساخت تیزر، گلناز گلشن طراح لباس، ماریا حاجیها طراح گریم، واسیلیس آپوستولاتوس و رضا خضرایی طراحان نور، علی کیانیان آهنگساز و بهراد جوانبخت طراح گرافیک، گروه طراحی این نمایش را تشکیل می دهند.

۲۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۶
کد خبر: 2483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =