وضعیت جسمانی فریدون شهبازیان خوب است

فریدون شهبازیان که طی یکی دو سال گذشته حادثه شکستی دست، لگن و عمل جراحی را پشت سر گذاشته بود و تیرماه سال پیش در بیمارستان بستری شده بود، از اوضاع فعلی‌اش اظهار رضایت کرد.

به گزارش شهرقشنگ آنلاین فریدون شهبازیان (آهنگساز و رهبر ارکستر) که طی یکی دو سال گذشته مقاطع پرحادثه‌ای را گذرانده بوده، وضعیت جسمانی‌اش را خوب توصیف کرد. 

شهبازیان که تیرماه سال گذشته به دلیل کسالت جسمانی در بیمارستان بستری شده بود، درباره وضعیت سلامتی‌اش گفت: خدا را شکر در حال حاضر به لحاظ جسمانی شرایط خوبی دارم و در سلامت به سر می‌برم. 

وی درباره فعالیت‌های هنری‌اش، افزود: فعلا مشغول به کار نیستم و پروژه‌ای را در دست تولید یا اجرا ندارم. 

گفتنی است فریدون شهبازیان نوزدهم تیرماه سال گذشته در بیمارستان بستری شده بود و فرزندش خبر این اتفاق را بدون هیچ توضیحی در صفحه مجازی این هنرمند منتشر کرده بود. 

او پیش از این اتفاق هم در فروردین ماه سال ۱۴۰۰، طی حضور در پروژه‌ای تلویزیونی «یاور» به دلیل زمین خورده‌گی از ناحیه دست راست و لگن دچار شکستی شده بود که در ادامه، بیست فروردین‌ماه زیر تیغ جراحی رفت. 

 فریدون شهبازیان که در سال ۱۳۹۸ از رهبری ارکستر ملی ایران انصراف داد، طی نیم قرن فعالیت حرفه‌ای علاوه بر مقوله رهبری ارکستر، آهنگسازی چندین فیلم و سریال تلویزیونی را در کارنامه دارد. او با حضورش در مرکز موسیقی و سرود صدا و سیما (در دهه هفتاد) و نظارت بر فعالیت خوانندگان وقت، سهم مهمی در احیاء موسیقی (بخصوص پاپ) داشته است.

۱۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۶
کد خبر: 2319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =