آمازون تیزر «ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت» را منتشر کرد

کمپانی آمازون تیزر کامل فصل نخست سریال پرهزینه «ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت» را منتشر کرد که از حدود دو ماه دیگر عرضه می‌شود.

به گزارش شهرقشنگ آنلاین فصل نخست سریال «ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت» در حالی از تاریخ دوم سپتامبر (۱۱ شهریور) توسط سامانه نمایش آنلاین آمازون عرضه شود که بر اساس تیزر کامل منتشر شده از این سریال، «مورفید کلارک» برای نخستین بار در نقش شخصیت «گالادریل» ظاهر شده است.

این بازیگر ۳۳ ساله ولزی متولد سوئد، نقش نسخه بسیار جوان‌تری از شخصیت «گالادریل» را بازی می‌کند که پیش از این «کیت بلانشت» در فیلم‌های «پیتر جکسون» بر اساس رمان‌های «جی‌آر.آر تالکین» آن را بازی می‌کرد.

در این تیزر دو دقیقه و ۳۰ ثانیه‌ای مخاطبان برای نخستین بار با شخصیت‌های پادشاهی جزیره نومنور از جمله «ایزیلدور» (ماکسیم بالدری)، «الندیل» (لوید اوون) و ملکه «ریجنت میریل» (سینتیا آدای رابینسون) آشنا می‌شوند.

هنوز اطلاعات دقیقی درباره داستان اصلی سریال فاش نشده است اما گفته شده داستان این سریال در دوران به اصطلاح عصر دوم روی می‌دهد که هزاران سال پیش از رویدادهای «هابیت» و «ارباب حلقه‌ها» از نوشته‌های «جی. آر.آر تالکین» است.

پیش از این خبرهایی از هزینه ساخت بیش از ۴۶۵ میلیون دلاری برای ساخت فصل نخست از سریال «ارباب حلقه‌ها» در کشور نیوزلند منتشر شده بود و البته این جدا از ۲۵۰ میلیون دلاری است که برای خرید حق ساخت این سریال به بنیاد «جی. آر. آر تالکین» پرداخت شده استو حالا گاردین این سریال جدید را اثری «میلیارد دلاری» توصیف کرده است.

پیش‌بینی می‌شود چهار فصل دیگر نیز برای سریال «ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت» ساخته شود که در این صورت این سریال به پرهزینه‌ترین سریال‌های تاریخ تبدیل خواهد شد.

سه‌گانه سینمایی «ارباب حلقه‌ها» شامل سه فیلم «ارباب حلقه‌ها: یاران حلقه» (۲۰۰۱)، «ارباب حلقه‌ها: دو برج» (۲۰۰۲) و «ارباب حلقه‌ها: بازگشت پادشاه» (۲۰۰۳) در مجموع با هزینه ۲۸۱ میلیون دلاری به کارگردانی «پیتر جکسون» ساخته شده و در مجموع به فروشی بالغ بر دو میلیارد دلار در گیشه جهانی سینما دست یافت.

۲۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۲
کد خبر: 1176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =